Допомога клієнту
Наша команда завжди готова допомогти.
Оплата та доставка
Оплата замовлень в нашому інтернет-магазині проводиться в національній валюті:
- Готівкою в магазині.
- Готівкою при отриманні (накладений платіж).
- Переказом на банківську карту.
- Переказом на рахунок ФОП.
Увага!
«Безкоштовна доставка» поширюється на доставку до відділення транспортної компанії у вашому місті на товар, вага якого не перевищує 10кг. У інших випадках про можливість безкоштовної доставки чи додаткових знижок на доставку уточнюйте у менеджерів-консультантів. Комісію за повернення коштів при накладеному платежі оплачує покупець (2% від вартості товара+20грн). Доставку здійснюємо переважно Новою поштою, про можливість відправки іншими транспортними компаніями уточнюйте.
Увага!
Відправка замовлення відбувається переважно в день замовлення, якщо замовлення підтвердили до 15-00, або може бути перенесена за згодою покупця. Номер ТТН надсилається смс-повідомленням після передачі товару транспортній компанії.
При отриманні замовлення обов’язково перевіряйте комплектацію товару, а також його зовнішній вигляд.
У випадку пошкодження товару або неповної комплектації потрібно зв’язатися з менеджером-консультантом для узгодження подальших дій.
Повернення та обмін
Обмінювати чи повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або у нашому магазині. Адреса та графік роботи магазину дивіться тут https://klik.in.ua/kontakty/
Умови повернення:
Для оформлення повернення товару переконайтеся у виконанні всіх вимог обміну та повернення товару та зв’яжіться з будь-яким з наших менеджерів.
Ми повернемо вам гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.
Вимоги до товару при оформленні повернення або обміну:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.