Гарантійне обслуговування включає безкоштовний ремонт в уповноважених сервісних центрах виробника протягом терміну дії гарантії, що зазначена в гарантійному талоні.
На всі товари, що реалізуються в нашому магазині надається гарантія залежно від сервісної політики виробника, чи постачальника продукції. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов’язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон магазину «KLIK». Перевірка комплектації та відсутність дефектів у виробі проводиться при передачі товару Покупцеві. Комплектація визначається описом виробу на сайті магазину, або інструкцією по його експлуатації
Обмін та повернення товару протягом 14 днів після покупки.
Відповідно до – Закону про захист прав споживачів» Покупці нашого магазину мають право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Будь ласка, зверніть увагу, обміну, або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був в експлуатації і не має слідів використання, а саме: подряпин, потертостей, пошкоджень, на лічильнику телефону має бути не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам тощо.
Обов’язково повинно бути збережено:
- повний комплект товару;
- цілісність, неушкодженість та всі частини упаковки;
- ярлики, захисні плівки;
- заводське маркування.
Якщо товар не працює або має суттєві недоліки в роботі, обмін або повернення відбувається тільки за наявності висновку уповноваженого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Зверніть будь ласка увагу, при зверненні Покупця, що має акт про неможливість відремонтувати виріб, виданий уповноваженим сервісним центром компанії виробника, сервісний відділ магазину повинен отримати підтвердження дійсності виданого документа. Підтвердження дійсності відбувається від 3 до 14 днів.
Гарантійний ремонт товару.
За якість гарантійного ремонту відповідальність несе сервісний центр виробника. Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон. У гарантійному талоні обов’язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу.
Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування, будь ласка, зберігайте гарантійний талон впродовж всього терміну дії гарантії.
Якщо в гарантійний період пристрій придбаний у нас. вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в уповноваженому сервісному центрі – ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього потрібно надати:
- товар з повною комплектацією;
- гарантійний талон;
- документ підтверджуючий оплату;
- висновок сервісного центру обов’язковий з відміткою про те, що товар має «Істотний недолік» та не може бути відремонтований.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у випадку:
- порушення цілісності гарантійних пломб чи їх відсутності.
- наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій Покупця, чи інших осіб;
- порушення правил експлуатації, викладених в посібнику користувача або інструкції;
- несанкціонованого ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- якщо серійний або ІМЕІ номер, що знаходиться в пам’яті виробу змінений, стертий, або не може бути ідентифікований;
- в випадку відсутності серійного номеру на виробі, гарантійне обслуговування відбувається тільки за наявності гарантійного талону, виробу, та упаковки, що йде в комплекті з виробом та має зазначений серійний номер.
Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на наступні несправності:
- закінчення терміну експлуатації або гарантії виробу;
- випадкові пошкодження (дефекти, заподіянні користувачем);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого використання (недотримання температурного режиму, дія рідини, запиленість, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, комах тощо);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням струму в мережі;
- пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи в якій використовувався даний товар, або виниклі в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням, або з порушенням правил експлуатації, що зазначені в інструкції, що йде в комплекті з виробом.
- використання не оригінальних витратних матеріалів (масло, тонер і т.п.)